Zanim zgłosisz reklamację upewnij się, że wady nie wynikają z niewłaściwego użytkowania produktu lub jego nieprawidłowej pielęgnacji.

Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, ale niestety nie zawsze możemy to zrobić. Musimy mieć realne przesłanki świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.

Instrukcja:

1. przygotuj produkt,

2. wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny,

3. umieść formularz oraz produkt w kartonie przeznaczonym do wysyłki,

4. dobrze zabezpiecz przesyłkę i zaadresuj na adres:

Te Rzeczy Sp. z o.o., Techniczna 4, 20-151 Lublin

5. wybierz sposób dostawy:

a. bezpłatnie za pośrednictwem Paczkomatu - Szybkie Zwroty InPost,

b. na własną rękę,

6. wyślij przesyłkę.

Platforma ODR

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: sklep@terzeczy.pl.

NEWSLETTER

Otrzymaj aż 10% zniżki na pierwsze zakupy w naszym sklepie. Informacje o promocjach w zasięgu ręki.